Saturday, May 4

Tonton Sembunyi Amukan Azazil 2013 Full Movie ~oldest~

,


Description : 


Aishah (Diana Danielle) adalah seorang wanita muda yang tinggal di tanah Melayu semasa pendudukan Jepun di Malaya. Dia telah ditangkap oleh orang Jepun dan tiba-tiba kawasan itu dibom dan menyebabkan dia tidak sedarkan diri.

Apabila Aishah bangun, dia tiba-tiba berada di dalam sebuah kampung yang tenang seolah-olah tidak pernah diganggu oleh perang yang sedang melanda. Penduduk kampung memberi perlindungan dan dia memulakan hidup baru di sana. Tetapi tidak lama selepas itu, Aishah berasa pelik mengenai kehidupan orang kampung yang agak misteri dan menjadi semakin jelas bahawa kampung menyembunyikan rahsia lain juga.

Sementara itu , Aishah bertemu dengan seorang lelaki ( Remy Ishak ) dan mereka telah jatuh cinta dan berkahwin. Aishah dihantui oleh kehadiran seorang gadis muda yang cacat tetapi boleh melihat dan dia mendapati bahawa kejahatan tidak diketahui ada dalam hutan sekitar berdekatan kampung.

Seekor makhluk dan raksasa yang membuatkan penduduk kampung huru-hara dan ada yang menjadi mangsa, dan raksasa yang dipanggil syaitan itu dikenali sebagai Azazil. Rupa-rupanya Azazil itu adalah jin yang telah dihantar oleh gadis cacat tadi untuk menyelamatkan Aishah dan membantu Aishah untuk keluar dari kampung yang dihuni oleh bunian itu.

Aishah telah terperangkap di dalam kampung itu selama 60 tahun dan akhirnya dia berjumpa dengan adiknya yang telah lama terpisah sejak pendudukan Jepun dahulu.

Klasifikasi: P13
Genre: Fantasy / Seram
Tarikh Siaran: 28 mac 2013
Masa: 1 Jam 37 Minit
Pengedar: Primeworks Studios
Pelakon Utama : Diana Danielle, Remy Ishak, Umie Aida, Sharnaaz Ahmad, Fizo Omar Pengarah: Kabir Bhatia


Port Kongsi : Watch Now!

Amsmuvee : Watch Now!

0 komen to “Tonton Sembunyi Amukan Azazil 2013 Full Movie ~oldest~”

Post a Comment

Sponsor

Link Checker

DMCA.com
 

Port Kongsi Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates