Friday, May 3

Men in Black 4 Planned with Oren Uziel Scripting

,
 

Berikutan besar $ 624,000,000 box office di seluruh dunia tahun lepas dengan Men in Black 3, Sony Pictures telah membawa kapal Oren Uziel kepada tulisan pengembaraan keempat dalam komedi SCI-fi francais. Balut mempunyai berita bahawa Uziel skrip akan kedua-dua MIB 4 dan akan melaksanakan tugas-tugas menulis semula pada 21 Jump Street 2.

Uziel, yang sebelum ini telah ditulis untuk webseries "Mortal Kombat: Rebirth," juga dikenali untuk akan datang seram layar komedi, The Sink Dapur. Filem yang mempunyai manusia, vampire dan zombi bekerjasama untuk mencegah pencerobohan asing.

Walaupun tiada pengesahan telah dibuat seperti yang belum, Barry Sonnenfeld telah mengarahkan ketiga-tiga penyertaan dalam Men in Black francais dan ketiga-tiga filem telah dipaparkan Will Smith dan Tommy Lee Jones sebagai Ejen J dan K, masing-masing.

ComingSoon.net bercakap dengan Smith di MIB 3 junket tahun lepas dan bertanya kepadanya tentang pandangan beliau mengenai kembali untuk filem keempat.

"Kami perlu melihat apa yang dikatakan orang," kata Smith. "Jika ada satu tindak balas yang baik untuk filem ini, ia bukan sesuatu yang saya akan menentang. Hopefullly kami tidak akan menyimpan pola yang sama. Ia adalah lima tahun di antara tahun-tahun pertama dan kedua dan sepuluh di antara kedua dan ketiga. Itu akan dua puluh tahun. saya akan berusia 63 tahun. Ia hanya tidak kelihatan yang baik. "

Sementara itu, Michael Bacall dan Yunus Hill telah menulis draf awal 21 Jump Street 2 dan kedua-dua Hill dan Channing Tatum disahkan untuk kembali untuk 6 Jun 2014 siaran.

0 komen to “Men in Black 4 Planned with Oren Uziel Scripting”

Post a Comment

Sponsor

Link Checker

DMCA.com
 

Port Kongsi Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates